Een greep uit enkele succesvolle campagnes
Verdubbeling van campagneverkeer
Vrienden en familie geven de beste word-of-mouth. Door slim gebruik te maken van Deelactie is het verkeer naar de BrainBooster actie met 84% gestegen. Het netwerk van grote influencers werd ingezet om micro-influencers te creëren.
Sales én nieuwe inschrijvingen
Door een inventief te spelen met een bonus via de deelactie, heeft MagicShop een enorme stijging van de verkoopaantallen gezien. Door een deelactie in de campagne te verweven zijn leverde het náást de stijging in verkoop een enorme verhoging van de visibiliteit op.
Een extra cadeau geeft extra waarde
BudgetTie opereert in een enorm competitieve markt. Om zichzelf te onderscheiden in de markt maakt BudgetTie dan ook slim gebruik van Deelactie. In ruil voor een deelactie én het cadeau geven van een online cursus heeft BudgetTie de gemiddelde orderwaarde zien stijgen met 40%.
Ben jij klaar voor vergelijkbare resultaten?
Deelactie is een bewezen concept om de ROI van campagnes te verhogen. Zo levert het meer verkeer, omzet en inschrijvingen op. In overleg met het bedrijf wordt een gerichte campagne ingezet, afgestemd op de eisen en wensen van jouw organisatie.